Reduceret pris

Hvad er kørekort med reduceret pris

Hvis du vælger at tage kørekort med reduceret pris vil modtage undervisning af en kørelæreraspirant.

En kørelæreraspirant er en kørelærer under uddannelse, og som har gennemført 1. del af kørelæreruddannelsen. Det giver aspiranten mulighed for at undervise køreelever.

Der er ingen forskel på undervisningen uanset om du modtager undervisning af en aspirant eller en uddannet kørelærer.

I den teoretiske undervisningen af elever vil der altid være en særlig godkendt kørelærer tilstede og overværge undervisningen, det samme gør sig gældende i den praktiske undervisning. Her vil det være kørelæreraspiranten der underviser eleven, hvor den særlige godkendte kørelærer har taget plads på bagsædet.

Fordele: når du tager kørekort med  reduceret pris, hjælper en eller flere aspirant med at gennemføre sin uddannelse, samt en kæmpe besparelse på dit kørekort.

Hvor lang tid tager det at tage kørekortet med reduceret pris

Det tager typisk 2-3 måneder fra du starter til du står med kørekortet i hånden, men det afhænger selvfølgelig også af hvor stabil du som elev er i fremmøde til undervisningen.

Der vil være teori en gang om ugen som typisk vil være onsdag aften fra 17:00 til 20:00, der vil være nogle teoriaftner der er kortere, men det vil aldrig blive senere end kl 20:00.

Hvem kan tage kørekort med reduceret pris.

Alle der opfylder de lovpligtig krav for at kunne erhverve kørekort kan deltage på holdet.