Nøglen til vedvarende eventyr på hjul

Tilmeld dig dit kørekort hold i dag

Mød vores team

Kasper Dall

Kasper Dall er kørelærer, og varetager den teoretiske og praktiske undervisning i Dalls Køreskole.

Bliv kørerlærer

Kasper Dall er særlig godkendt kørelærer. Drømmer du om at blive kørelærer, kan du tage kørelæreruddannelsen hos Dalls Køreskole

Anne Louise Dall

Anne Louise varetager alt det administrative i Dalls Køreskole, herunder afregning m.m.

Mission

Hos Dalls Køreskole er vores mission at uddanne kompetente bilister, og inspirere til nye eventyr på hjul.

Vi vil skabe en forståelse af, at kørekortet ikke kun er slutproduktet, men nøglen til nye vedvarende eventyr.

Vision

Vores vision er, at være elevernes foretrukne køreskole, og kørelærernes foretrukne arbejdsplads.

Mål

Vores mål er, at du har en god oplevelse med at tage dit kørekort hos os. En god oplevelse, fordi vi møder dig for den du er, og tilpasser vores undervisning til din læringsstil. Ikke alle er ens, eller lærer ens, derfor finder vi sammen ud af, hvorledes vi tilrettelægger dit forløb, så du lærer og kommer bedst i mål.